top of page
Posts Destacados 

Qui som? (Sara)


Hola, sóc la Sara, tinc 14 anys i sóc una dels membres de Es3. Sóc una noia independent i senzilla. Encara no sé a qu em dedicaré quan sigui més gran, no sé si fer Humanitats, Física Quàntica..... Sí`, sé que estan en dues puntes oposades..... El meu pseudònim és Drac14 (drac perquè m'agrada i 14 perquè és el meu número de jugadora de Bàsquet). (https://1.bp.blogspot.com/-xgOUa5v4ux0/WGRPHfmkapI/AAAAAAAAMXc/3TN_K5uDvv8xDZVuuMhDNCM4_Tru4EaOQCLcB/s640/nBKfZxF.gif)(25/04/2017)

Llegir, Llegir i més llegir...

Tinc un munt d'aficions: Ballar (millor sola), cantar, jugar a bàsquet..... Les típiques. També sóc bastant friki: des de ben petita m'ha agradat llegir, m'he llegit els típics llibres per a adolecents com , Els Jocs de la fam, Divergent, Caçadors d'obres..... Però els que més m'han agradat han sigut els del meu autor preferit, Rick Riordan.

(https://media.giphy.com/media/Wp0ZtQjgViqR( 26/04/2017)2/giphy.gif)

Sóc OTAKU!

També m'agrada llegir manga i mirar anime. Personalment crec que tothom hauria de veure o llegir alguna d'aquestes dues coses alguna vegada perquè la veritat es que són una passada. Els meus animes/mangas preferits són: One Piece, Shingeki no Kyojin ( Attak on Titan), Akatsuki no Yona, Qishi Huanxiang Ye i Inuyasha, el meu primer anime.

(https://media.giphy.com/media/T7Qx28nEdo9NK/giphy.gif)(24/04/2017)

KPOPER!!!

Com no podia ser, també sóc molt fan de la música coreana... Volia saber com sonaven les cançons en coreà i em van acabar agradant. Algun dia vull saber parlar hangul, xinés i japonés. Els grups que us recomano escoltar són BTS (Bulleproof Boys), Got7, Monsta X, Black Pink i Twice.

(http://pa1.narvii.com/6275/051c03bf81b3211f4a67222f665a6e5aacfce467_hq.gif) (26/04/2017)

FAN DELS BEATLES

També s'ha de dir que sóc molt fan dels Beatles, els vaig ''descobrir'' l'any passat a una altra optativa... Ara sé que tenen 211 cançons, eren quatre membres ( Paul, John, Ringo i George), dues estrelles cadascún al passeig de la fama i que van ser el primer grup que va moure moltes masses amb cançons boníssimes amb més de 2 pel·lícules. Tot i que el meu preferit sempre ha estat en George Harrison.

(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/d6/6b/1d/d66b1dba951494d860589deb9a62802f.gif) (27/04/2017)

CINE

M'agraden les pel·licules ''antigues'' com My fair Lady, Seven Brides for Seven Brothers o

Some like it hot. També em tornen boja les pel·licules de Disney, no importa l'edat que tingu sempre m'agradaran i sobretot les seves cançons, me les sé gairebé totes. Però si hi ha una sèrie de pel·licules que m'encanten són Star Wars. MAY THE FORCE BE WITH YOU!

(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/75/eb/88/75eb88db50da523c7cdd58433c44a1ea.gif) (27/04/2017)

TEEHE

Finalment com tots els adolescents, tinc un youtuber preferit, el meu és una mica especial perquè no parla Català ni Catellà, és americà, és diu Ryan Higa i fa uns videos molt divertits i entretinguts. Una de les millors coses sobre ell és que els videos no els fa sols sinó que els fa amb els seus amics i s'ho passa d'allò més bé. Aquest és el meu video preferit: (Click a la foto)

(https://i.ytimg.com/vi/apmDI1iZUm4/maxresdefault.jpg) (27/04/2017)

Això ha estat tot espero haver fet un breu resum de la meva persona i que us hagi agradat, gràcies per llegir-ho.

(Foto feta per nosaltres)

Posts Recientes 
Encuéntrame en:
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs

Enlace externo. Edita aquí.

Enlace externo. Edita aquí.

Enlace externo. Edita aquí.

Enlace externo. Edita aquí.

Búsqueda por Tags
No hay tags aún.
bottom of page