top of page
Posts Destacados 

Qui som?(Judit)


Hola sóc la Judit, tinc 13 anys i sóc un dels membres de ES3.

Encara no sé el què fer quan sigui gran però m'agradaria fer alguna cosa relacionada amb els treballs manuals, ja que des de ben petita m'han agradat, a més a més, últimament he fet peces de roba com: faldilles, samarretes o vestits. En els meus temps lliures, a part de fer treballs manuals.

the-ramonesGJ2CjWHGm9Rzq (25/04/2017)

Miro moltes pel·lícules com:​​

La meva pel·lícula preferida es diu "THE HOST" és una aventura romàntica de ciència-ficció. La Terra ha sigut colonitzada per uns extraterrestres que treuen el cos als éssers humans. Una jove intenta matar-se per evitar que el seu cos ocupi a un "ànima". Però sobreviu i l'ànima és implantada en el seu cos. La jove convenç a l'ànima de reunir-se amb la seva família. En l'amagatall the-host-psgm0eajtlKNy (25/04/2017) subterrani del desert, l'ànima coneix a l'Ian, creen una discussióquasi insuportable entre ella i la jove.

Posts Recientes 
Encuéntrame en:
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs

Enlace externo. Edita aquí.

Enlace externo. Edita aquí.

Enlace externo. Edita aquí.

Enlace externo. Edita aquí.

Búsqueda por Tags
No hay tags aún.
bottom of page