top of page
Posts Destacados 

Qui som?(Estela)

Holaa!

Sóc l' Estela una de les integrants del grup ES3.Tinc 13 anys i sóc la més petita del grup.Em considero molt treballadora i amable.No tinc ni idea del que vull ser de gran.La meva matèria preferida és educació física,ja que m'agrada molt fer esport i estar amb les meves amigues.


LES MEVES AFICIONS:

Jugo a handbol en el meu temps lliure,sóc lateral dret del cadet femení de l'Handbol Martorell..Entreno 3 dies a la setmana i jugo partits tots els caps de setmana.

També vaig a anglès els dimecres. Els caps de setmana m'agrada sortir amb els meus amics i donar un tomb o veure partits d'handbol. Moltes vegades quedem per fer fotos o per anar a

centres comercials amb el meu grup d'amigues.

LA MEVA MÚSICA:

Sempre estic escoltant música, el meu cantant preferit


es Justin Bieber ,m'agrada des de

petita i el 22 de novembre de 2016 vaig anar al seu concert que va fer a Barcelona. Em sembla molt bon cantant i m'encanten les seves cançons,encara que sigui molt jove porto molts anys escoltant-les.La meva cançó preferida és Life is worth living i Despacito.


sassy-model-xvL89ErKTLIqc (24-04-2017)

TEMPS LLIURE:


M'encanta veure vídeos de YouTube,segueixo a moltes bloguers de moda o gent que fa challenges,quan no sé què fer sempre em poso a veure'ls, també veig moltes sèries.No m'agrada molt llegir.

Sóc molt aficionada a futbol,especialment al Barça,veig tots els partits tot i que quan és un partit important prefereixo no veure'l perquè em poso hisrèrica.




fcbarcelona-barcelona-xUA7aT4k7JLXH71zG0 (24-04-2017)

PEL·LÍCULES:

Sempre que tinc temps, miro pel·lícules. Les que més m'agraden són les de comèdia i les d'adolescents. Són molt entretingudes,pero quan estem les amigues juntes sempre veiem pel·lícules de por, la que més ens agrada és Sinister.Tots els diumenges que vaig a casa dels meus avis ens quedem veient pel·lícules d'intriga molt emocionants. sinister-7aQvd4xXlCXp6 (24/04/2017)




AMIGUES:

Sempre estic amb elles,ens ho pasem genial i tenim molts records juntes.Organitzem sempre festes on convidem a tots els nostres amics.Compartim totes les coses que ens passen i ens ajudem. Moltes vegades fem festes sorpresa a les quals venen el nostres amics i ens ho passem genial.

friends-tv-lfmYxOkGpNtEk (26/04/2017)

Posts Recientes 
Encuéntrame en:
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs

Enlace externo. Edita aquí.

Enlace externo. Edita aquí.

Enlace externo. Edita aquí.

Enlace externo. Edita aquí.

Búsqueda por Tags
No hay tags aún.
bottom of page