top of page
Posts Destacados 

Qui som? (Georgiana)

Hola sóc la Georgiana i tinc 13 anys.Encara no tinc molt clar el que vull ser quan sigui gran. Sóc molt intranquil · la i tinc tendència a avorrir-me molt ràpid, però també sóc una persona a la qual li agrada riure i passar temps amb la meva família.

Respecte a hobbies hobbies, encara que no tinc molts, sí que hi ha algunes coses que m'agraden bastant fer:

LLEGIR:

M'agrada molt llegir llibres, ja que és com una manera de poder viatjar. Els gèneres de llibre que més m'agrada llegir són fantasia, terror i a vegades aventura. Generalment, els llibres que llegeixo són bastant grossos i amb moltes pàgines.

http://bestanimations.com/Books/finger-passes-along-book-spines-library-animated-gif.gif (23/04/2017)

DIBUIXAR I ESCOLTAR MÚSICA:

Encara que no dibuixi molt bé, en el meu temps lliure m'agrada dibuixar coses del meu entorn o personatges d'algun dibuix.

També cada vegada que faig deures, viatjo o dormo m'agrada posar-me música, em poso música perquè em distrau.

ttps://www.google.es/search?q=gifs+dibuja&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj36I7xwY3UAhVEVBQKHURiCaoQ_AUICigB&biw=1366&bih=633#q=gifs+dibuja&tbm=isch&tbs=rimg:CX68uUGGHTBIIjjs7rnMaKF9kgYz3BBHWGoL9hzufDlcuFIiBWDbeBztGsqPFX00sYokS9xRg9dKKcziMejw_1QpANSoSCezuucxooX2SEfivReDcPDeMKhIJBjPcEEdYagsRcWkrvQxiFDcqEgn2HO58OVy4UhGmbXigHa1tfioSCSIFYNt4HO0aEcMwqZAX_1PvaKhIJyo8VfTSxiiQRyrfBseub384qEglL3FGD10opzBHEVxkKC9wcgSoSCeIx6PD9CkA1ETA7MlvvgXiv&imgrc=4jHo8P0KQDW2_M: (26/05/2017)

Posts Recientes 
Encuéntrame en:
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs

Enlace externo. Edita aquí.

Enlace externo. Edita aquí.

Enlace externo. Edita aquí.

Enlace externo. Edita aquí.

Búsqueda por Tags
No hay tags aún.
bottom of page